Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

18 grudnia 2017
Kilka znaczących cyfr dla bezpieczeństwa żywności – swego rodzaju numerologia J do zastosowania również
27 października 2017
Jednym z narzędzi, którego użyjemy podczas poszukiwania przyczyny źródłowej problemu będzie diagram korelacji, który
    1. Strona główna
    2. Szkolenia otwarte
    3. Szkolenia zamknięte u klienta
    4. Aktualności
    5. Kontakt
  1. Certyfikacja kompetencji
  2. Webinar on-line z trenerem
  3. Audit
  4. Consulting
  5. Strefa studenta
  6. Referencje
  7. FAQ
  8. Galeria
  9. Pełnomocnik i Auditor FSSC 22000 | ISO 22000
  10. Pełnomocnik i Auditor ISO 9001
  11. Auditor BRC FOOD v8
  12. Lean Six Sigma Yellow Belt
  13. Auditor IFS Food v6.1
  14. Lean Six Sigma Green Belt
  15. Pełnomocnik i Auditor PN-N 18001 | OHSAS 18001
  16. Wymagania HACCP wg Codex Alimentarius
  17. ISO 9001 (zarządzanie jakością)
  18. FSSC 22000/ ISO 22000 (bezpieczeństwo żywności)
  19. BRC FOOD v8 (bezpieczeństwo żywności)
  20. IFS FOOD v6.1 (bezpieczeństwo żywności)
  21. GMP+ (bezpieczeństwo pasz)
  22. HACCP (bezpieczeństwo żywności)
  23. TRANSPORT AGRI & FOOD
  24. BRC for Packaging and Packaging Materials v5 (BRC IoP)
  25. OHSAS 18001 (BHP)
  26. Informacja ogólna
  27. Pełnomocnik i Auditor ISO 9001 (zamknięte)
  28. Pełnomocnik i Auditor FSSC (ISO) 22000 (zamknięte)
  29. Lean Six Sigma Yellow Belt (zamknięte)
  30. Lean Six Sigma Green Belt (zamknięte)
  31. Auditor BRC FOOD v8 (zamknięte)
  32. Auditor IFS FOOD v6.1 (zamknięte)
  33. Pełnomocnik i Auditor PN-N 18001 | OHSAS 18001 (zamknięte)
  34. Wymagania HACCP (zamknięte)
  35. Wymagania ISO 9001:2015. Jak przejść na nowa normę?
  36. Wymagania ISO 9001:2015 (zamknięte)
  37. Problem solving quality tools
  38. Problem Solving Tools (zamknięte)
  39. Zarządzanie ryzykiem w ISO 9001
  40. Zarządzanie ryzykiem w ISO 9001 (zamknięte)
  41. Strefa klienta
  42. Auditor BRC FOOD/ IFS FOOD
  43. Auditor BRC FOOD/ IFS FOOD (zamknięte)
  44. Pełnomocnik i Auditor GMP+ B3
  45. SPC i MSA
  46. SPC i MSA (zamknięte)
  47. Auditor Wewnętrzny BRC - STUDENT
  48. Pełnomocnik i Auditor ISO 9001 - STUDENT
  49. Food defence
  50. Pełnomocnik i Auditor FSSC 22000 - STUDENT
  51. Lean Six Sigma Yellow Belt - STUDENT
  52. Front Line Manager - Manager Pierwszej Linii
  53. Auditor BRC PACKAGING
  54. Designing innovation and experiment
  55. Inspektor Kontroli Jakości (Kontroler Jakości)
  56. naLIJ wiedzy...

Zmienność jest wrogiem,

a z wrogiem łatwiej się walczy, gdy go widzimy

 

E.Deming

 

 

 

 

LEAN SIX SIGMA YELLOW BELT

CEL SZKOLENIA

 

  • Poznanie podstaw metodologii Six Sigma
  • Poznanie podstawowych narzędzi Six Sigma
  • Zdolność do uczestniczenia projektach Six Sigma własnej organizacji i organizacji zewnętrznych
  • Spojrzenie na sprawy jakościowe i projektowe pod kątem Six Sigma
  • Poznanie elementów statystyki wykładanych w sposób zrozumiały dla wszystkich
  • ZROZUMIENIE FILOZOFII SIX SIGMA + ZMIANA MYŚLENIA = STOSOWANIE W CODZIENNEJ PRACY

PROFIL UCZESTNIKA

 

Szkolenie jest skierowane do:

- Osób chcących zrozumieć podstawowe elementy ścieżki DMAIC, oraz filozofii Lean Manufacturing

- Kadra kierownicza i pracownicy przedsiębiorstw produkcyjnych oraz każdy, kto chce dowiedzieć się, na czym polega istota Lean Six Sigma w praktyce

   KORZYŚCI

 

  • Dzięki poznanym narzędziom statystycznym będą potrafili redukować zmienność w procesach, czyniąc je bardziej efektywnymi - tym samym mniej kosztownymi

 

  • Kursanci będą potrafili myśleć z nastawieniem proklientowskim, czego efektem są wymierne korzyści finansowe dla przedsiębiorstwa

 

  • Wyrabia się nawyk "szczupłego myślenia" o procesach co zaowocuje oszczędnościami, pracownicy nie będą bali się zgłaszać projektów poprawy

​​​​​​​

  • Uczestnicy zrozumieją potrzeby innych współpracowników i dzięki temu będą lepiej pracować zespołowo - poznają pojęcie "klienta wewnętrznego"

​​​​​​​​​​​​​​

  • Uczestnicy będą potrafili zastosować metodologię Six Sigma w codziennej pracy - dzięki czemu wygenerują oszczędności dla przedsiębiorstwa

PROGRAM SZKOLENIA

 

  • Wprowadzenie do koncepcji Six Sigma
  • Osiem kroków usprawnienia
  • Obszary koncentracji organizacji
  • Narodziny i zarys historii
  • Metodologia DMAIC – znaczenie poszczególnych faz i zapoznanie z podstawowymi narzędziami
  • Fazy przebiegu projektu Six Sigma - ścieżka DMAIC

 

DEFINE - definiowanie problemu

  • Budowanie zespołu - Struktura, role i odpowiedzialności członków zespołu projektowego
  • Karta projektu
  • Wskazanie klientów procesu, ich potrzeb i wymagań (Voice of Customer VOC, CTQ)
  • Opracowanie ogólnej mapy procesu

 

MEASURE - kontrola i ewentualna poprawa układów pomiarowych, co zapewnia dane wejściowe o poprawnej jakości

  • Pomiar sigmy procesu
  • Tworzenie planu zbierania danych
  • Zmienność losowa/ zmienność specjalna
  • Zdolność procesu

 

ANALYZE - przeprowadzenie analizy danych celem określeni źródła problemu

  • Analiza wydolności procesu
  • Analizowanie danych za pomocą histogramów
  • Analiza przyczyny źródłowej (m.in. 5M+E, Pareto, 5W, diagram korelacji, OFAT, Trial and Error)

 

IMPROVE - dokonanie poprawy na podstawie przeprowadzonej analizy

  • Generowanie zmiennych
  • Dobór kryteriów oraz warunków brzegowych
  • Typy oporu
  • Wprowadzanie rozwiązań

 

CONTROL - kontrola stabilności uzyskanej poprawy na pracującym procesie

  • Standaryzacja zmian
  • Audyt

Czas trwania:

 

2 dni

9.00 - 15.30

Pobierz program

Certyfikat

 

LEAN SIX SIGMA YELLOW BELT Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu

 

USŁUGI POWIĄZANE 

 

SZKOLENIA:

- LEAN SIX SIGMA GREEN BELT

Czytaj więcej

Czym jest Six Sigma?

 

Sześć Sigma (ang. Six Sigma) jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. Obecnie metoda ta używana jest w koncernach takich jak GE, 3M, Honeywell, Rockwell Automation, Alstom, Raytheon, HP, Philips, ABB, TRW Automotive i Microsoft.

 

W metodzie six sigma przyjmuje się, że defekty w procesach występują z pewnym prawdopodobieństwem, które można opisać rozkładami statystycznymi. Celem biznesowym na poziomie six sigma jest zatem zmniejszenie prawdopodobieństwa wystąpienia defektów do 3,4 (trzech i czterech dziesiątych) defektu na milion okazji. W ten sposób podejście six sigma może prowadzić do zwiększenia powtarzalności procesów (stabilności).

Cena

 

Cena szkolenia jest uzależniona od liczby osób i lokalizacji firmy klienta - oscyluje w granicach 4-5 krotności ceny szkolenia otwartego dla 1 osoby

W celu pozyskania oferty zapraszamy do wyceny 

 

Standardowa wycena uwzględnia grupę do 10 osób, w przypadku większych zespołów prosimy o zawarcie takiej informacji w zapytaniu 

 


 

W cenie

 

- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej

- Materiały drukowane

- Długopis 

 

 Podatnik zwolniony od podatku VAT na podst. art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług

Zapytaj o wycenę

UDOGODNIENIA DLA KLIENTÓW

BYŁEŚ NASZYM KLIENTEM? MASZ ZAMIAR NIM BYĆ?

 

Dla naszych obecnych i przyszłych klientów producent oprogramowania do analizy statystycznej - Minitab - opracował spory rabat:

- 2 miesiące bezpłatnego użytkowania wersji testowej

-  890 funtów (zamiast 1250) na zakup 1- stanowiskowej wersji

SZKOLENIE TO INWESTYCJA,

więc ...

ULOKUJ WŁAŚCIWIE 

 

REFERENCJE 

27 października 2017
Jednym z narzędzi, którego użyjemy podczas poszukiwania przyczyny źródłowej problemu będzie diagram korelacji, który pozwoli graficznie pokazać jaki wpływ ma
26 października 2017
Podczas wyboru projektów poprawy jednym z pierwszych kroków jest postawienie sobie trudnego pytania „CZY WIEM CZEGO CHCĄ KLIENCI”?   Ta sugestia

Artykuły tematyczne


 

METODOLOGIA SZKOLENIA 

 

70% wykład      30% ćwiczenia 

POZIOM

podstawowy 

+48 880 18 14 26

info@LIJ.com.pl

Lubuski Instytut Jakości

O FIRMIE

 

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI TM to firma doradczo-szkoleniowa zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw w zakresie jakości i produktywności

 

OBSZARY AKTYWNOŚCI

 

SZKOLENIA - CONSULTING - AUDIT

DANE ADRESOWE - adres rejestrowy

 

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

 

ul. Słoneczna 84/6

66-400 Gorzów Wielkopolski

Polska

"Jakość to nie wszystko, ale wszystko bez jakości jest niczym” 

Peters, Waterman

Wpis nr 2.08/00032/2018

Lubuski Instytut Jakości