M3. Kontekst organizacji i ryzyka wg ISO 9001:2015 

  • Kontekst organizacji
  • Strony zainteresowane
  • Proces zarządzania ryzykiem wg ISO 31000 
  • Analiza ryzyka procesowego 

 

M4. Pomiar procesu (Statystyczne sterowanie procesami)

  • Zmienność naturalna i specjalna w procesach
  • Krzywa Gaussa
  • Karty kontrolne przebiegu zmienności procesu (karta x-R)
  • Histogram procesu
  • Współczynniki zdolności procesu: Cp i Cpk, Pp i Ppk 

 

M5. Zakupy. Nadzór nad procesami & dostawcami zewnętrznymi

  • Ocena i wybór dostawców wg ISO 9001:2015 / Supplier Rating Card 

 

M6. Realizacja wyrobu wg ISO 9001:2015 

  • Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi
  • Wymagania dotyczace wyrobów i usług
  • Produkcja i zabezpieczenie usługi
  • Zwolnienie wyrobu 

 

M7. Zadowolenie klienta w ISO 9001:2015

  • Drzewko CTQ wg Six Sigma 
  • Monitorowanie satysfakcji klienta 

 

M8. Zarządzanie niezgodnościami wg ISO 9001:2015

  • Niezgodości: korekcja a działanie korygujące
  • Działania zapobiegawcze?
  • Gradacja niezgodności
  • Nadzór nad niezgodnymi wyjściami
  • Niezgodności i działania korygujące

Jesteśmy najlepsi

Aktualności

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

31 stycznia 2020
  Od pewnego czasu standardy GFSI mocno przesunęły środek ciężkości na ryzyko zafałszowania żywności (food
01 marca 2019
Nowa edycja Global Standard for Food Safety BRC v8 wnosi kilka stosunkowo kosmetycznych zmian,
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

CEL SZKOLENIA

 

 

Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania  jakością i procesami.

 

Nauczysz się stosować zdobytą wiedzę w praktyce.

 

KORZYŚCI

 

 

Teoria w zgodzie z praktyką – te dwie uzupełniające się siły jak yin i yang - dadzą Ci drogi uczestniku harmonię prowadzącą do pewności Twojego warsztatu zarządzania w podejściu procesowym.

 

W szkoleniu "Zarządzanie jakością i procesami" gwarantujemy rzetelną dawkę wiedzy i doświadczenia edukacyjnego.

 

Czas trwania:

 

2 dni

9.00 - 16.00

Certyfikat

 

Ukończenia szkolenia "Zarządzanie jakością i procesami" - Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu

 

🌀 Jakie są wymagania systemów jakościowych?

 

🌀 Czego oczekuje się od kadry zarządzającej

 

🌀 Jak wnioskować z danych procesowych?

 

Nasze szkolenie jest zaprojektowane w oparciu o rzetelną i praktyczną wiedzę.  

Nie ma w nim miejsca na tematy nieistotne – otrzymasz pakiet niezbędnej wiedzy, którą natychmiast przećwiczysz w warunkach zbliżonych do realnych, tak aby przyniosło to trwałe efekty.

 

 

Konkretnie - praktycznie - bez zbędnych ozdobników

 

Szkolenie ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I PROCESAMI

"Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje."

 

 

Benjamin Franklin

Zgłoszenia można dokonać poprzez 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

 

Na zgłoszenia oczekujemy do tygodnia przed terminem szkolenia 

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I PROCESAMI

 

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego w Państwa firmie

 

 

 

Chcesz przeszkolić więcej niż 5 osób? TO ROZWIĄZANIE DLA CIEBIE

Czytaj więcej

Cena

 

1 600* zł netto (0 VAT)/ osoba 

 

*RABATY. Przy zgłoszeniu grupowym dodatkowe rabaty:

- min. 3 osób z firmy: rabat -50 zł/ osoba

- min. 4 osób z firmy: rabat -100 zł/ osoba 

Rabaty nie łączą się ze zniżką klientowską 

Płatność na podstawie faktury pro-forma - tydzień przed szkoleniem 


 

 

W cenie

 

☣Pakiet bezpieczeństwa: 2 maski + płyn do dezynfekcji dla uczestnika

- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej

- Materiały drukowane

- Długopis 

- Lunch

- Catering kawowy 

 

 Podatnik zwolniony od podatku VAT na podst. art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług

 

 

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

USŁUGI POWIĄZANE 

 

SZKOLENIA:

LEAN SIX GREEN BELT

 

 

 

Czytaj więcej

PROFIL UCZESTNIKA

 

 

 

Szkolenie "Zarządzanie jakością i procesami" jest skierowane do kadry zarządzającej na wszystkich poziomach organizacyjnych.

 

 

Będzie idealnym wprowadzeniem dla wszystkich, którzy mają do czynienia z zarządzaniem procesami & organizacją.

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

SZKOLENIE TO INWESTYCJA,

więc ...

ULOKUJ WŁAŚCIWIE 

 

REFERENCJE 

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

Sprawdź inne terminy i lokalizacje przesuwając strzałką w prawo na kolejne miesiące 

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

Kliknij i

ZAPISZ SIĘ

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

+48 880 18 14 26

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

info@LIJ.com.pl

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

O FIRMIE

 

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI TM to firma doradczo-szkoleniowa zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw w zakresie jakości i produktywności

 

OBSZARY AKTYWNOŚCI

 

SZKOLENIA - CONSULTING - AUDIT

DANE ADRESOWE - adres rejestrowy

 

LUBUSKI INSTYTUT JAKOŚCI

 

ul. Brzozowa 19c

66-400 Wawrów

Polska

"Jakość to nie wszystko, ale wszystko bez jakości jest niczym” 

Peters, Waterman

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

Wpis nr 2.08/00032/2018

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

POZIOM TRUDNOŚCI

3 na 6

MAŁA GRUPA

4 - 8 osób

PROGRAM

Szkolenie ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I PROCESAMI

 

M1. Odpowiedzialność managera w ISO 9001:2015

  • Cele jakościowe 
  • Polityka jakości
  • Przegląd zarządzania 

 

M2. Zarządzanie procesami 

  • Podejście pocesowe
  • Model SIPOC
  • Miary efektywności i skuteczności wg metodologii Six Sigma 
  • Wartość dodana wg Lean Manufacturing 
  • Mapowanie procesu wg notacji BPMN

METODOLOGIA SZKOLENIA ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ

 

ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE  🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD  🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 VIDEO CASE STUDY

 

 

25% Doświadczenie                               25% Analiza   

 

 

 

25% Teoria                                        25% Zastosowanie

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej
Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej

Szkolenie zostało podzielone na 8 szczegółowych modułów tematycznych.

 

 

 

 

 

 

 

W każdym z nich będziemy doświadczać problemów, dokonywać ich analizy, uczyć się teorii i  stosować wiedzę w praktyce

Szkolenie Zarządzanie jakością i procesami dla kadry zarządzającej