E-learningi VOD
Dlaczego szkolenie u nas?
W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której nie skupimy się na omawianiu narzędzi ... ale zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską, w którym użyjemy narzędzi
Nie powiemy: "to jest młotek", tylko "wbijemy gwóźdź"... Widzisz różnicę?
Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane przygotowując do praktycznego zastosowania narzędzi
U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję
Formuła otwarta ma również tą przewagę, że możemy porozmawiać o problemach procesowo-jakościowych z uczestnikami z innych firm
Szkolenia na rynku sa różne, świetne i kiepskie, mądre i głupie, wartościowe i bezwartościowe... u nas otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej
Jest ciekawie, jest trudno, jest prosto, jest wartościowo, jest realistycznie, jest wprost i szczerze - ale cały czas w temacie
+48 880 18 14 26
Opinie klientów
"Szkolenie wybitnie trafione! Dobrze zainwestowane pieniądze.
Pomyślimy o szkoleniu zamkniętym dla mojego zespołu QC"
Andrzej G. ⚫ Kierownik Działu Kontroli Jakości
"Szkolenie w pełni mnie zadowala.
Teraz wiem jak procesowo zabrać się za analizę i rozwiązywanie problemów.
Mogę tylko polecić!"
Kinga P. ⚫ Analityk ds. Kontroli Jakości
"Od dawna szukałem dobrego szkolenia z problem solving. Zdecydowałem się właśnie na to i nie żałuję.
Bardzo praktyczne - przećwiczyliśmy wszystkie narzędzia na przykładach"
Jarosław F. ⚫ Specjalista ds. Kontroli Jakości
Program szkolenia został podzielony na 5 sesji tematycznych wg kierunku przebiegu procesu efektywnego rozwiązywania problemów
W każdej z nich doświadczysz i wypracujesz konkretne rozwiązania przydatne w codziennej pracy
ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE 🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD 🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 VIDEO CASE STUDY
25% Doświadczenie 25% Analiza
25% Teoria 25% Zastosowanie
3 na 6
Sprawdź inne terminy i lokalizacje przesuwając strzałką w prawo na kolejne miesiące
Szkolenie Problem Solving zostało przygotowane z myślą o szerokiej grupie pracowników jakości – począwszy od Managerów Jakości, poprzez Specjalistów & Inżynierów Jakości/ procesu/ produkcji – a skończywszy na liniowych Inspektorach i Technikach Kontroli Jakości
Cena
Stacjonarne: 1890 zł netto (23% VAT)/ osoba
Płatność na podstawie faktury pro-forma - tydzień przed szkoleniem
Potrzebujesz wydłużonego terminu płatności?
- Termin 30 dni | Cena bazowa +250 zł netto
- Termin 45 dni | Cena bazowa +300 zł netto
- Termin 60 dni | Cena bazowa +350 zł netto
- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej
- Materiały drukowane
- Długopis
- Lunch
- Catering kawowy
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego w Państwa firmie
Chcesz przeszkolić więcej niż 5 osób? TO ROZWIĄZANIE DLA CIEBIE
Zgłoszenia można dokonać poprzez
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Na zgłoszenia oczekujemy do 8 dni przed terminem szkolenia
Ukończenia szkolenia Effective Problem Solving - Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu
2 dni
9.00 - 16.00
KORZYŚCI
- Dowiesz się w jaki sposób metodycznie rozwiązywać problemy
- Poznasz i sam użyjesz wielu narzędzi Effective Problem Solving
Gwarantujemy rzetelną dawkę wiedzy i doświadczenia edukacyjnego
CELE SZKOLENIA
- Nauczenie przebiegu procesu efektywnego rozwiązywania problemów
- Przekazanie wiedzy z zakresu narzędzi/ technik Effective Problem Solving
- Zmiana postaw w podejściu do rozwiązywania problemów
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
1. IDENTYFIKACJA PROBLEMU
Analiza Pareto
Diagram SIPOC
Analiza IS/ IS NOT
Histogram
Współczynniki zdolności procesu Cp i Cpk
Analiza Systemów Pomiarowych MSA – Gage R&R
2. POWSTRZYMANIE
Proces powstrzymania
3. TRYB AWARYJNY & ANALIZA PRZYCZYN ŹRÓDŁOWYCH (RCA)
Burza mózgów
Diagram przyczynowo-skutkowy (Ishikawa fishbone)
Analiza 5WHY
Planowanie eksperymentów (DoE)
Testowanie hipotez (Test CHI Kwadrat)
Wykres punktowy & współczynnik korelacji Pearsona
4. WYBÓR I WDRAŻANIE DZIAŁAŃ KORYGUJĄCYCH
Matryca decyzji
Wykres Gantta
5. KONTROLA & STANDARYZACJA
Plan kontroli procesu
Error-proofing