Jesteśmy najlepsi
Aktualności
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
CELE SZKOLENIA
- Nauczenie przebiegu procesu efektywnego rozwiązywania problemów
- Przekazanie wiedzy z zakresu narzędzi/ technik procesu 8D Problem Solving
- Zmiana postaw w podejściu do rozwiązywania problemów
KORZYŚCI
- Dowiesz się w jaki sposób metodycznie rozwiązywać problemy
- Poznasz i sam użyjesz wielu narzędzi 8D Problem Solving
Gwarantujemy rzetelną dawkę wiedzy i doświadczenia edukacyjnego
2 dni
9.00 - 16.00
Ukończenia szkolenia 8D Problem Solving - Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu
Zgłoszenia można dokonać poprzez
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Na zgłoszenia oczekujemy do tygodnia przed terminem szkolenia
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego w Państwa firmie
Chcesz przeszkolić więcej niż 4 osoby? TO ROZWIĄZANIE DLA CIEBIE
Cena
STACJONARNE: 2 000 zł netto (0 VAT)/ osoba
ON-LINE: 1 700 zł netto (0 VAT)/ osoba
*RABATY. Przy zgłoszeniu grupowym dodatkowe rabaty:
- min. 3 osób z firmy: rabat -50 zł/ osoba
- min. 4 osób z firmy: rabat -100 zł/ osoba
Rabaty nie łączą się ze zniżką klientowską
Płatność na podstawie faktury pro-forma - tydzień przed szkoleniem
- Certyfikat w wersji polsko-angielskiej
- Materiały drukowane
- Długopis
- Lunch
- Catering kawowy
Podatnik zwolniony od podatku VAT na podst. art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o podatku od towarów i usług
Szkolenie 8D Problem Solving zostało przygotowane z myślą o szerokiej grupie pracowników jakości – począwszy od Managerów Jakości, poprzez Specjalistów & Inżynierów Jakości/ procesu/ produkcji – a skończywszy na liniowych Inspektorach i Technikach Kontroli Jakości
Sprawdź inne terminy i lokalizacje przesuwając strzałką w prawo na kolejne miesiące
+48 880 18 14 26
3 na 6
ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE 🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD 🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 VIDEO CASE STUDY
25% Doświadczenie 25% Analiza
25% Teoria 25% Zastosowanie
Program szkolenia został podzielony na 8 sesji tematycznych wg kierunku przebiegu procesu efektywnego rozwiązywania problemów
W każdej z nich doświadczysz i wypracujesz konkretne rozwiązania przydatne w codziennej pracy
"Spora dawka wiedzy o Problem Solving.
Nie ma zbyt dużo wykładu; szkolenie ma charakter bardziej praktyczny - warsztatowy z realnym użyciem narzędzi.
Taka formuła prowadzenia szkolenia dała mi więcej."
Jędrzej S. ⚫ Inżynier ds. Kontroli Jakości
"Dwa dni z metodyką w pełni spełnia moje oczekiwania.
Wiem co zrobić krok po kroku i wiem jak zastosować poszczególne narzędzia.
Polecam, bo warto było tutaj być!"
Alina P. ⚫ Analityk ds. Kontroli Procesu
"Pomimo dużego doświadczenia w QC/QA warto było przyjechać na szkolenie i przypomnieć sobie proces.
Niektórych narzędzi nie znałem i na pewno będę ich używał.
Nie jest to ostatnie szkolenie z tematyki w tej firmie."
Andrzej R. ⚫ Kierownik Kontroli Jakości
Opinie klientów
Osiem etapów procesu 8D
Jakich narzędzi użyć w procesie?
D1. Zespół Problem Solving
D2. Opis problemu
- Analiza IS/ IS NOT
- Analiza Pareto
- Schemat blokowy procesu
- Histogram
D3. Działanie(a) powstrzymujące
- Analiza ABC
- Matryca ryzyka
- Analiza Systemów Pomiarowych MSA (Gage R&R)
D4. Analiza przyczyn źródłowych RCA
- Burza mózgów
- Diagram przyczynowo-skutkowy (Ishikawa fishbone)
- Analiza 5WHY
- Testowanie hipotez (Test CHI Kwadrat)
D5. Wybór i weryfikacja działań korygujących
- Matryca decyzji
- Plan działania
D6. Wdrażanie i walidacja działań korygujących
- Key Process Indicators
- Plan kontroli (CP)
- Współczynniki zdolności maszyn & procesu (Cp, Cpk, Pp, Ppk, Cm)
D7. Zapobieganie ponownemu wystąpieniu
- Dzielenie się wnioskami (Lesson Learned)
- Zarządzanie wiedzą
D8. Zamknięcie i docenienie sukcesu zespołu
- Matryca oceny
- Udzielanie informacji zwrotnej