Szkolenie zostało podzielone na 5 szczegółowych modułów tematycznych
W każdym z nich będziemy doświadczać problemów, dokonywać ich analizy, uczyć się teorii i stosować wiedzę w praktyce
Dlaczego szkolenie z nami?
Jest to jedna z niewielu ofert edukacyjnych, w której skupimy się na wykorzystaniu konkretnych narzędzi i zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych
Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane biorąc pod uwagę realne problemy związane z projektowaniem usług i procesów usługowych
U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję
Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możemy porozmawiać o problemach z pracownikami innych firm
U nas otrzymasz realną wartość
+48 880 18 14 26
Opinie klientów o szkoleniach z tej grupy tematycznej
"Przystępnie wyjaśniona metoda.
Od jutra zaczynam stosować"
Wojtek ⚫ Specjalista ds. Administracji
"Na szkoleniu nauczyłam się nowego podejścia do projektowania procesów.
Na pewno warto uczestniczyć"
Magda ⚫ Project Manager
"Bardzo wartościowe szkolenie.
Szkolenie prowadzone metodycznie i praktycznie"
Ania⚫ Specjalista ds. obsługi klienta
ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE 🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD 🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 QUIZZ 🔴 VIDEO CASE STUDY
25% Doświadczenie 25% Analiza
25% Teoria 25% Zastosowanie
Zespoły projektowe, menedżerowie, product ownerzy, marketerzy, HR, osoby zaangażowane w projektowanie i doskonalenie usług w organizacjach.
3 na 6
Cena
Stacjonarne: 2150 zł netto (23% VAT)/ osoba
Na zgłoszenia oczekujemy do 8 dni przed datą szkolenia
Dostępne rabaty
- Early bird: 2050 zł netto, przy zgłoszeniu 30 dni przed terminem
- Rabat grupowy: przy zgłoszeniu min. 3 osób z jednej firmy -10%
*Rabaty nie łączą się
Płatność na podstawie faktury pro-forma - tydzień przed szkoleniem
Potrzebujesz wydłużonego terminu płatności?
- Termin 30 dni | Cena bazowa +200 zł netto
- Termin 45 dni | Cena bazowa +300 zł netto
- Termin 60 dni | Cena bazowa +450 zł netto
- Termin 30 dni
W cenie szkolenia stacjonarnego
- Certyfikat pdf w wersji polsko-angielskiej
- Materiały drukowane + Długopis
- Lunch
- Catering kawowy
Zgłoszenia można dokonać poprzez
Na zgłoszenia oczekujemy do tygodnia przed terminem szkolenia
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego w Państwa firmie
Chcesz przeszkolić więcej niż 4 osoby? (nawet 12!) TO ROZWIĄZANIE DLA CIEBIE
"Service Design Thinking. Jak projektować usługi, które działają" (format pdf, polsko-angielski)/ po szkoleniu
- Warunki wydania certyfikatu: aktywny udział w zajęciach w wymiarze min. 80% czasy realizacji
2 dni
9.00 - 16.00
Wprowadzenie do Service Design Thinking (SDT)
5 pryncypiów Service Design Thinking
Proces Service Design Thinking
1. Eksploracja (zrozumienie potrzeb i kontekstu)
2. Kreacja (tworzenie rozwiązań)
3. Refleksja (prototypowanie i testowanie)
4. Implementacja (planowanie wdrożenia)
Narzędzia fazy 1: Eksploracja
- Mapa interesariuszy
- "Safari" usługi
- Shadowing
- Wywiad kontekstowy
- 5 Why?
- Persony
- Mapa podróży klienta
Narzędzia fazy 2: Kreacja
- Mapa oczekiwań
- Generowanie pomysłów
- What if...
- Scenariusze projektowe
Narzędzia fazy 3: Refleksja
- Prototypy usługi
- Desktop walkthrough
- Odgrywanie ról
- Inscenizacja usługi
Narzędzia fazy 4: Implementacja
- Współtworzenie
- Plany usługi (Service Blueprint)
- Model biznesowy Canva
Nauczyć uczestników, jak projektować i rozwijać usługi skoncentrowane na użytkowniku z wykorzystaniem podejścia i narzędzi Service Design Thinking.
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi