Szkolenie zostało podzielone na 5 szczegółowych modułów tematycznych

 

 

W każdym z nich będziemy doświadczać problemów, dokonywać ich analizy, uczyć się teorii i  stosować wiedzę w praktyce

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

Dlaczego szkolenie z nami?

 

W odróżnieniu od szkoleń konkurencji jest to jedna z niewielu ofert, w której skupimy się na wykorzystaniu konkretnych narzędzi i zrobimy pełnowartościowy, gruntowny trening, zgodnie ze sztuką trenerską i zasadami uczenia dorosłych

 

Szkolenie zostało szczegółowo zaprojektowane  biorąc pod uwagę realne problemy związane z projektowaniem usług i procesów usługowych

U nas nie ma miejsca na nudę, za to dajemy sobie sporo przestrzeni na warsztat, pytania i refleksję

Formuła otwarta ma również tą zaletę, że możemy porozmawiać o problemach z pracownikami innych firm

 

Na rynku jest wiele szkoleń, świetnych i kiepskich, mądrych i głupich, wartościowych i bezwartościowych... u nas  otrzymasz realną wartość, której nie doświadczysz gdzie indziej

POBIERZ PROGRAM

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

info@LIJ.com.pl

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

+48 880 18 14 26

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

Opinie klientów

"Przystępnie wyjaśniona metoda.

Od jutra zaczynam stosować"

 

 

 


 

Wojtek ⚫ Specjalista ds. Administracji

"Na szkoleniu nauczyłam się nowego podejścia do projektowania procesów.

Na pewno warto uczestniczyć"

 

 


 

Magda ⚫ Project Manager

"Bardzo wartościowe szkolenie.

Szkolenie prowadzone metodycznie i  praktycznie"

 

 

 


 

Ania⚫ Specjalista ds. obsługi klienta

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

METODOLOGIA SZKOLENIA SERVICE DESIGN THINKING

 

ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE  🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD  🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 QUIZZ 🔴 VIDEO CASE STUDY

 

 

25% Doświadczenie                               25% Analiza   

 

 

 

25% Teoria                                        25% Zastosowanie

PROFIL UCZESTNIKA

 

Zespoły projektowe, menedżerowie, product ownerzy, marketerzy, HR, osoby zaangażowane w projektowanie i doskonalenie usług w organizacjach.

MAŁA GRUPA

4-12 osób

POZIOM TRUDNOŚCI

3 na 6

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają
Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

Cena

 

Stacjonarne: 2450 zł netto (23% VAT)/ osoba

 

Na zgłoszenia oczekujemy do 8 dni przed datą szkolenia

 

 

 

Dostępne rabaty

 

- Early bird: 2250 zł netto, przy zgłoszeniu 30 dni przed terminem

- Rabat grupowy: przy zgłoszeniu min. 3 osób z jednej firmy -10%

*Rabaty nie łączą się

 


 

 

 

 

 

 

 

Płatność na podstawie faktury pro-forma - tydzień przed szkoleniem 

 

Potrzebujesz wydłużonego terminu płatności?

- Termin 30 dni | Cena bazowa +200 zł netto

- Termin 45 dni | Cena bazowa +300 zł netto

- Termin 60 dni | Cena bazowa +450 zł netto

- Termin 30 dni


 

W cenie szkolenia stacjonarnego

 

- Certyfikat pdf w wersji polsko-angielskiej

- Materiały drukowane + Długopis 

- Lunch

- Catering kawowy 

Kalendarz szkolenia

Zgłoszenia można dokonać poprzez 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

 

Na zgłoszenia oczekujemy do tygodnia przed terminem szkolenia 

SZKOLENIE TO INWESTYCJA,

więc ...

ULOKUJ WŁAŚCIWIE 

 

REFERENCJE 

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają

Czytaj więcej

SZKOLENIE Z SERVICE DESIGN THINKING (ZAMKNIĘTE)

 

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego w Państwa firmie

 

Chcesz przeszkolić więcej niż 4 osoby? (nawet 12!) TO ROZWIĄZANIE DLA CIEBIE

DT-02. Service Design Thinking (SDT).

Jak projektować usługi, które działają

Certyfikat

 

"Service Design Thinking. Jak projektować usługi, które działają" (format pdf, polsko-angielski)/ po szkoleniu

Czas trwania

 

2 dni

9.00 - 16.00

PROGRAM

Service Design Thinking (SDT)

 

Wprowadzenie do Service Design Thinking (SDT)

5 pryncypiów Service Design Thinking

 

Proces Service Design Thinking

1. Eksploracja (zrozumienie potrzeb i kontekstu)

2. Kreacja (tworzenie rozwiązań)

3. Refleksja (prototypowanie i testowanie)

4. Implementacja (planowanie wdrożenia)

 

Narzędzia fazy 1: Eksploracja

- Mapa interesariuszy

- "Safari" usługi

- Shadowing

- Wywiad kontekstowy

- 5 Why?

- Persony

- Mapa podróży klienta

 

Narzędzia fazy 2: Kreacja

- Mapa oczekiwań

- Generowanie pomysłów

- What if...

- Scenariusze projektowe

 

Narzędzia fazy 3: Refleksja

- Prototypy usługi

- Desktop walkthrough

- Odgrywanie ról

- Inscenizacja usługi

 

Narzędzia fazy 4: Implementacja

- Współtworzenie

- Plany usługi (Service Blueprint)

- Model biznesowy Canva

 

CEL SZKOLENIA

 

Nauczyć uczestników, jak projektować i rozwijać usługi skoncentrowane na użytkowniku z wykorzystaniem podejścia i narzędzi Service Design Thinking.

 

Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. 

Aktualności

Jesteśmy najlepsi

Szkolenie Service Design Thinking (SDT). Jak projektować usługi, które działają