...a może po prostu wolisz kontakt bezpośredni?
Zadzwoń lub napisz
Krzysztof Bielański 🔴 Executive MBA
krzysztof.bielanski@LIJ.com.pl
+48 880 18 14 26
TRENER, SIX SIGMA BLACK BELT
Krzysztof Bielański 🟥 Executive MBA
Pomagam rozwijać kompetencje z obszaru optymalizacji produkcji. Uczę przyszłych i obecnych Inżynierów Procesu & Jakości
Szkolenia projektuję w sposób ciekawy i nowatorski z dbałością o pracę na sytuacjach realnych. Wrzucam ludzi w przygodę z doświadczeniem edukacyjnym, tak, aby sami wyciągnęli wnioski na temat wykorzystania metod optymalizacji procesu
Szkoliłem dla: BAKALLAND, ENERGA, ELECTROLUX, AMAZON, LISNER, Z.T. KRUSZWICA, PGNiG
Wykładałem na studiach podyplomowych w: Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, Politechnice Poznańskiej, Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy, Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie, Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie, Uniwersytecie Śląskim & GFKM w Katowicach
DOSTĘPNA CERTYFIKACJA ON-LINE
(bez szkolenia)
2-3 na 6
+48 880 18 14 26
70% wykład 30% ćwiczenia
Sześć Sigma jest to metoda zarządzania jakością wprowadzona w Motoroli w połowie lat 80 przez Boba Galvina oraz Billa Smitha. Za to osiągnięcie w 1988 Motorola otrzymała Amerykańską Nagrodę Jakości im. M. Baldridge’a. Obecnie metoda ta używana jest w koncernach takich jak GE, 3M, Honeywell, Rockwell Automation, Alstom, Raytheon, HP, Philips, ABB, TRW Automotive i Microsoft.
W metodzie przyjmuje się, że defekty w procesach występują z pewnym prawdopodobieństwem, które można opisać rozkładami statystycznymi. Celem biznesowym na poziomie six sigma jest zatem zmniejszenie prawdopodobieństwa wystąpienia defektów do 3,4 (trzech i czterech dziesiątych) defektu na milion okazji. W ten sposób podejście six sigma może prowadzić do zwiększenia powtarzalności procesów (stabilności).
LEAN SIX SIGMA YELLOW BELT (format pdf, polsko-angielski)/ po szkoleniu
np. 2 dni
9.00 - 16.00
Możliwy tryb wieczorowy lub weekend. Dopasujemy się do potrzeb
Dzięki poznanym narzędziom statystycznym uczestnicy będą potrafili redukować zmienność w procesach, czyniąc je bardziej efektywnymi - tym samym mniej kosztownymi
Kursanci będą potrafili myśleć z nastawieniem proklientowskim, czego efektem są wymierne korzyści finansowe dla przedsiębiorstwa
Wyrabia się nawyk "szczupłego myślenia" o procesach co zaowocuje oszczędnościami, pracownicy nie będą bali się zgłaszać projektów poprawy
Uczestnicy zrozumieją potrzeby innych współpracowników i dzięki temu będą lepiej pracować zespołowo - poznają pojęcie "klienta wewnętrznego"
Uczestnicy będą potrafili zastosować metodologię Six Sigma w codziennej pracy - dzięki czemu wygenerują oszczędności dla przedsiębiorstwa
- Osób chcących zrozumieć podstawowe elementy ścieżki DMAIC, oraz filozofii Lean Manufacturing
- Kadry kierowniczej i pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych oraz każdego, kto chce dowiedzieć się, na czym polega istota Lean Six Sigma w praktyce
CEL SZKOLENIA
ZROZUMIENIE FILOZOFII SIX SIGMA + ZMIANA MYŚLENIA = STOSOWANIE W CODZIENNEJ PRACY
Poznanie elementów statystyki wykładanych w sposób zrozumiały dla wszystkich
Spojrzenie na sprawy jakościowe i projektowe pod kątem Six Sigma
Zdolność do uczestniczenia projektach Six Sigma własnej organizacji i organizacji zewnętrznych
Poznanie podstawowych narzędzi Six Sigma
Poznanie podstaw metodologii Six Sigma
Zmienność jest wrogiem,
a z wrogiem łatwiej się walczy,
gdy go widzimy
E.Deming
Wprowadzenie do koncepcji metody
Osiem kroków usprawnienia
Obszary koncentracji organizacji
Narodziny i zarys historii
Metodologia DMAIC – znaczenie poszczególnych faz i zapoznanie z podstawowymi narzędziami
Fazy przebiegu projektu Six Sigma - ścieżka DMAIC
Budowanie zespołu - Struktura, role i odpowiedzialności członków zespołu projektowego
Karta projektu
Wskazanie klientów procesu, ich potrzeb i wymagań (Voice of Customer VOC, CTQ)
Opracowanie ogólnej mapy procesu
Pomiar sigmy procesu
Tworzenie planu zbierania danych
Zmienność losowa/ zmienność specjalna
Zdolność procesu
Analiza wydolności procesu
Analizowanie danych za pomocą histogramów
Analiza przyczyny źródłowej (m.in. 5M+E, Pareto, 5W, diagram korelacji, OFAT, Trial and Error)
Generowanie zmiennych
Dobór kryteriów oraz warunków brzegowych
Typy oporu
Wprowadzanie rozwiązań
Standaryzacja zmian
Audyt
Cena
Cena szkolenia jest uzależniona od liczby osób i lokalizacji firmy klienta - oscyluje w granicach 4 krotności ceny szkolenia otwartego dla 1 osoby
W celu pozyskania oferty zapraszamy do wyceny
Standardowa wycena uwzględnia grupę do 12 osób, w przypadku większych zespołów prosimy o zawarcie takiej informacji w zapytaniu
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi