...a może po prostu wolisz kontakt bezpośredni?
Zadzwoń lub napisz
Krzysztof Bielański 🔴 Executive MBA
krzysztof.bielanski@LIJ.com.pl
+48 880 18 14 26
TRENER: Krzysztof Bielański 🟥 Executive MBA
Zajmuję się rozwojem zespołów ucząc ich skutecznego zarządzania zmianą w organizacji
Pomagam uczestnikom zrozumieć zasady i kolejność kroków, wg których muszą podążać, żeby osiągnąć sukces
Szkolenia projektuję w sposób ciekawy i nowatorski z dbałością o pracę na sytuacjach realnych. Wrzucam ludzi w przygodę z doświadczeniem edukacyjnym, tak, aby sami wyciągnęli wnioski na temat prawidłowego procesu wprowadzania zmian
Szkoliłem dla:
BAKALLAND, ENERGA, ELECTROLUX, AMAZON, LISNER, Z.T. KRUSZWICA, PGNiG
+48 880 18 14 26
Cena szkolenia jest uzależniona od liczby osób i lokalizacji firmy klienta - oscyluje w granicach 4 krotności ceny szkolenia otwartego dla 1 osoby
W celu pozyskania oferty zapraszamy do wypełnienia formularza poniżej
Standardowa wycena uwzględnia grupę do 12 osób, w przypadku większych zespołów prosimy o informację
Opinie klientów
"Niezmiernie ciekawa mieszanka wiedzy o zarządzaniu projektami przy uwzględnieniu psychologii zachowań ludzkich.
Polecam szkolenie jako świetne kompendium o Change Management. Konkurencja się nie umywa"
Marek G. ⚫ Project Manager
"Spora dawka rzetelnej wiedzy o zarządzaniu procesem zmiany.
Serdecznie polecam - to szkolenie zmienia perspektywę"
Iga R. ⚫ Koordynator ds. rozwoju
"Bardzo praktyczne szkolenie, dzięki któremu zrozumiałem jak procesowo przeprowadzić zmianę.
Dostałem komplet narzędzi, z których skorzystam przy następnym wdrożeniu."
Stanisław F. ⚫ Prezes Zarządu
Szkolenie zostało podzielone na 7 szczegółowych modułów tematycznych.
W każdym z nich będziemy doświadczać problemów, dokonywać ich analizy, uczyć się teorii i stosować wiedzę w praktyce
ĆWICZENIA GRUPOWE 🔴 ĆWICZENIA INDYWIDUALNE 🔴 ĆWICZENIA W PARACH 🔴 WYKŁAD 🔴 SYMULACJA 🔴 DYSKUSJA 🔴 ANALIZA TEKSTU 🔴 CASE STORY 🔴 VIDEO CASE STUDY
25% Doświadczenie 25% Analiza
25% Teoria 25% Zastosowanie
Wprowadzenie do zarządzania zmianą
Kiedy wdrażać zmiany?
Krzywa zmian
Modele procesów zmian wg Sange & Lewin’a
Zmiana organizacyjna a opór
Typy zmian organizacyjnych
Czynniki zmian
Typy oporu i ich przyczyny
3 na 6
Szkolenie Zarządzanie zmianą jest skierowane przede wszystkim do Managerów/ Koordynatorów/ Inżynierów zarządzających zmianą ale również Managerów/ Specjalistów z obszarów zarządzania produkcja, jakością, HR.
Będzie idealnym wprowadzeniem dla wszystkich, którzy mają do czynienia z planowaniem i wprowadzaniem zmian w organizacji.
Stefan Kisielewski
Ukończenia szkolenia CHANGE MANAGEMENT/ ZARZĄDZANIE ZMIANĄ - Lubuskiego Instytutu Jakości (polsko-angielski)/ po szkoleniu
2 dni
np. 9.00 - 16.00
Możliwy tryb wieczorowy lub weekend. Dopasujemy się do potrzeb
KORZYŚCI
Teoria w zgodzie z praktyką – te dwie uzupełniające się siły jak yin i yang - dadzą Ci drogi uczestniku harmonię prowadzącą do pewności Twojego warsztatu koordynatora zmiany w organizacji.
Gwarantujemy rzetelną dawkę wiedzy i doświadczenia edukacyjnego.
CEL SZKOLENIA
Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania zmiana w organizacji
Nauczysz się stosować zdobytą wiedzę i sprawimy, że będziesz chciał chcieć to zrobić
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
Zachowanie pracowników w obliczu zmian
Hierarchia potrzeb Masłowa w kontekście zmiany
Motywatory i czynniki „higieny”
Krzywa zmiany i wpływ na zachowanie ludzi
Indywidualna odporność na zmiany w zależności od typu osobowości wg MBTI
PROCES ZARZĄDZANIA ZMIANĄ
Zmiana w ramach struktur zarządzania projektem
Planowanie zmiany - Gantt chart
Narzędzia zarządzania projektami zmiany
Ocena ryzyka zmiany
Ustanowienie projektu
Kluczowe role w zmianie organizacyjnej
Analiza i profilowanie interesariuszy
Mapowanie stanu emocjonalnego i siły interesariuszy
Dostarczanie projektu
Faza - DEFINIOWANIE
Faza - IMPLEMENTACJA
Faza - ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Zakończenie projektu
Identyfikacja i zaspokajanie potrzeb szkoleniowych
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników - Metoda KSA
Planowanie szkoleń